Toimitus-, palautus- ja maksuehdot
Yleistä
Tmi Nina Varjokangas, y-tunnus: 3396890-7, myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 25.5%.
Pidätämme oikeuden hintojen, toimituskulujen sekä toimitusehtojen muutoksiin. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Tuotteet
Mm. tuohi- ja polymeerisavikorut ovat käsityönä valmistettuja, joten mm. osa korviksien värityksistä ovat uniikkeja. Riippuen käytetystä tekniikasta, tilaamasi koru ei välttämättä ole täysin 100 % myyntikuvan mukainen, koska tuotteet ovat käsityötä on mahdotonta saada kahta täysin samanlaista. Saamasi tuote on kuitenkin lähes samanlainen kuin kuvassa (värin sävyeroja mm. tuohikoruissa). Täysin eri väriset ja täysin erilaiset tuotteet on laitettu kauppaan eri tuotteiksi. Korun käsin tehdyissä osissa saattaa olla mm. ilmakuplia tai muita ominaisuuksia, joita saattaa syntyä kun tuotteet valmistetaan käsin. Korvakorujen koukut/tapit ovat ruostumatonta terästä, mikäli tuotekuvauksessa ei muuta mainita. Kultaus ruostumattomassa teräksessä on pinnoite, joka saattaa ajan kanssa kulua.
Riipukset, välirenkaat ja muut metallit ovat vaihtelevasti ruostumatonta terästä tai nikkelitöntä korumetallia (korumetalli tummuu käytössä).
Korujen metalliosat on aina nikkelittömiä, lyijyttömiä ja kadiumvapaita sekä Suomessa testattuja.
Toimituskulut
Toimituskulut ovat 3.20-6.90€, riippuen toimitustavasta. Voit valita toimitustavaksi tavallisen kirjeen (max 2 korvakoruparia, ei lähetystunnusta), postilaatikkoon jaettavan pikkupaketin (pikkupakettiin tulee lähetystunnus) tai isompia tilauksia varten postipaketti.
Tilauksen toimituskulut veloitamme tilaamiesi tuotteiden määrän, painon ja koon mukaan sekä valitun toimitustavan mukaan ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
Tilaaminen
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen tuotekuvauksiin ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilatut tuotteet, tilauksen hinta sekä toimituskulut. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimivat Paytrail ja Klarna Payments.
Verkkokaupan maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail sisältää verkkopankki- ja korttimaksut, MobilePayn, Walley laskun sekä osamaksun (ent. Collector). Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.
Mikäli sinulla on kysyttävää Paytrailin kautta tehdystä ostoksesta tai maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun https://www.paytrail.com/yhteystiedot tai tutustumaan paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Paytrail Oyj (y-tunnus: 2122839-7) Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä
Klarna Payments sisältää kaikki Klarnan maksutavat: verkkopankki- ja korttimaksut, laskun ja osamaksun.
Jos sinulla on kysyttävää Klarna laskustasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi, ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Tarkista aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys mammaduunaa@gmail.com. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalvelu yhteystiedot:
Tmi Nina Varjokangas
Mamma duunaa
y-tunnus: 3396890-7
mammaduunaa@gmail.com
Instagramin yksityisviesti @mamma_duunaa
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.
Toimitusaika
Yleisimmät postitusaikamme varastossa olevilla tuotteilla Suomen alueelle ovat tilauksesta 1-2 arkipäivää. Poikkeuksista postituksista (mm. lomat) ilmoitamme erikseen verkkosivuillamme ja yrityksen SoMessa.
Otathan huomioon tilatessasi, että kirjetoimitus saattaa kestää muutamasta päivästä jopa yli 2 viikkoon kirjetoimituksen harventumisen johdosta. Oman paikkakuntasi jakelupäivät löytyvät posti.fi.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta. Huomioithan, korviin sovitetut korvakorut eivät ole enää palautuskelpoiset hygieniasyistä.
Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä, myyntikuntoisia ja niiden tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan.
Jos kauppa perutaan, tuote on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Tee peruuttamisilmoitus mammaduunaa@gmail.comtai instagramin yksityisviesti @mamma_duunaa.
Ilmoita palautusta koskevassa sähköpostissa nimesi, osoitteesi, tilauspäivä ja palautettava tuote. Saat sähköpostitse tarkemmat ohjeet palautusta koskien. Palautusasioissa ota aina ensin yhteyttä myyjään.
Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Mikäli vain osa tilauksesta palautetaan, toimituskuluja ei palauteta.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Vastuunrajoitus
Yritys ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.